Obchodník prochází CRM. Najde v něm obchodního partnera, kterému by měl dnes zavolat. Místo vyklepávání čísla do telefonu klikne na tlačítko v CRM. Nejprve zazvoní jeho telefon, jakmile ho zvedne, vytočí se číslo, na které chtěl volat. Pro zaměstnance, kteří stráví většinu pracovního dne telefonováním, ideální. Tolik zkráceně k našemu novému Add-onu. Živou ukázku můžete vidět v tomto videu:
Řešení, které jste viděli na videu, je v pilotním provozu v Nextrexu na Microsoft CRM 2011 Online a je napojeno na jejich telefony od poskytovatele VoIP řešení Daktela. Podobné řešení jsme nasadili a testujeme i u nás v ORTEXu, tentokrát se službou Vodafone „Spojte mě“. Kliknutí na telefonní číslo spojí obchodníkův mobilní telefon s požadovaným číslem.
V nejbližší době nás čeká rozšiřování a prohlubování tohoto řešení. To znamená přidávání funkcionalit jako je např. automatické vytváření aktivity typu „telefonát“ při vytočení čísla, řešení opačné situace při přijímání hovoru – zobrazení informace o volajícím – a postupně možnost propojení s dalšími poskytovateli telekomunikačních služeb. S dalšími nápady vás seznámíme v některém z příštích článků.
Již od počátku naší práce s Microsoft Dynamics CRM našimi Add-ony dokazujeme, že proklamovaná propojitelnost CRM s dalšími systémy není jen reklamní tahák. V tomto případě se pomyslná bariéra posunula opět o kousek dál, když není CRM napojeno na jiný informační systém (ERP, Business Intelligence), ale na něco méně IT a více hmatatelného. I proto věříme, že náš nový Add-on ocení i řadoví uživatelé, kterým přinese úsporu času a více komfortu při práci.