Rychlá nabídka jde do světa 

Posted by Jiří Cabal Tuesday, July 12, 2011 9:16:20 AM

Od dnešního dne je Add-on Rychlá nabídka, který vyvíjíme již od minulé verze CRM, celosvětově dostupný pod obchodním názvem CRM Quick Quote.

K tomuto obchodnímu kroku nás vedla především oblíbenost doplňku Rychlá nabídka u našich zákazníků, jeho jedinečnost i za hranicemi ČR a možnost snadného importu cizích řešení v novém CRM 2011.

Pro doplněk vznikla anglická microsite CRM Quick Quote (www.crm-quick-quote.com). Doplněk si můžekaždý zájemce stáhnout a vyzkoušet ve svém CRM. Zkušební verze je omezena pouze počtem položek na nabídce. Nákup plné verze probíhá zcela online – po zaplacení kartou přijde uživateli do e-mailu aktivační kód.

Instalace je díky novému CRM poměrně snadná (nevyžaduje účast implementátora CRM řešení) a je na webu podrobně popsána. Add-on je dostupný v angličtině a češtině, není problém ho na přání o další jazyky rozšířit. Jak jsme z Microsoft Dynamics CRM zvyklí, i Add-on přepíná jazyky „na přání“. Funkčnost doznala od minulé verze spíše kosmetických změn: i nadále je cílem co nejrychleji dostat do vytvářené nabídky všechny potřebné produkty, což v CRM moc snadno nejde.

Přejeme tedy tomuto černému koni našich Add-onů, který vznikl z původního interního projektu „jak si osahat ten Silverlight“, mnoho štěstí a zákazníkům ušetřený čas při vytváření nabídek kdekoliv na světě.

 

Odkazy:
Článek o Rychlé nabídce pro Microsoft CRM 4
Produktová stránka Rychlé nabídky

Přijďte se podívat na představení cloudového řešení Office 365  

Posted by Jan Vaněk Thursday, June 9, 2011 5:45:22 PM

Zvu Vás příští týden ve středu do Prahy do klubu SaSaZu na oficiální představení nového cloudového řešení Office 365. Akci pořádá Microsoft, my jako partneři této akce budeme také na místě.

Zde najdete program a zde možnost registrace. Cloudové řešení Office 365 je nástupcem dřívější sady BPOS a již nyní si lze vytvořit trial verzi a řešení si vyzkoušet. Veřejná beta verze je k dispozici a údajně již koncem června bude uvolněna verze ostrá. Necháme se překvapit.

Office 365 obsahuje tyto služby:

  • Microsoft Exchange Online
  • Microsoft SharePoint Online
  • Microsoft Lync Online (webové konference plus komunikace)

Mimochodem, podle mých dětí je SaSaZu považováno za docela kultovní místo současné pražské klubové scény a tak se docela těším, že se tam podívám.

Blíží se náš další web seminář o Microsoft Dynamics CRM 2011 

Posted by Jan Vaněk Thursday, May 5, 2011 10:07:21 AM

Následující pondělí, 9. května od 14:00, proběhne webový seminář na téma Microsoft Dynamics CRM 2011. Ukázky budou zaměřené na základní přehled funkčnosti celého řešení, vybrané novinky verze 2011 a několik našich vlastních rozšiřujících funkčností.

Podrobnosti o přihlášení najdete na našich www stránkách, v sekci Akce a školení.

Pro podobné prezentace zatím využíváme stávající službu Microsoft Live Meeting v rámci BPOS.

Microsoft CRM a mapy 

Posted by Jiří Cabal Thursday, April 21, 2011 3:06:00 PM

Od doby, kdy jsme poprvé zkoumali možnost propojení Microsoft CRM 4.0 s mapami, uplynulo dost času a Google mezitím značně vylepšil své mapy.

U jednoho zákazníka jsme nyní požadavek na napojení nového CRM na mapy vyřešili jednoduchým odkazem. Po kliknutí se zobrazí nové okno, jako kdybychom hledali klasicky přes webový prohlížeč.

crm 2011 - propojení na mapy

Podle toho, co je vyplněno, má uživatel možnost nechat si daný objekt (firmu, osobu nebo v tomto případě adresu nějaké budovy) zobrazit na mapě dle GPS souřadnic nebo adresy. GPS souřadnice mají výhodu, že polohu na mapě určují naprosto přesně a jsou použitelné i pro objekty bez adresy – např. trafo stanice, křižovatka, jez na řece atd. Jejich sběr nebo určení je ale samozřejmě pracnější. Navíc GPS adresy jsou používány v několika formátech. My pracujeme s číselným formátem a za možný námět do budoucna považujeme konverzi z číselně-textového vyjádření (např. 50°12'59.49"N, 15°49'29.694"E).
Klasické adresy jsou pro nás mnohem přirozenější, fungují poměrně spolehlivě, ale stoprocentně na jejich správné zaměření na mapě nelze spoléhat.

U nás ve firmě jsme, pro zpestření, vyřešili napojení mapy vloženým rámečkem s malou mapou přímo u záznamu v CRM.


microsoft crm 2011 - google maps

 
Opět není problém napojit CRM na jakékoliv mapy, pokud to provozovatel map umožní. Google Maps jsou v tomto ohledu hodně vstřícné a otevřené, což se bohužel nedá říct o českých provozovatelích mapových serverů (Seznam, Centrum). Během několika posledních let Google značně vylepšil svůj největší dřívější problém – vyhledávání českých adres na mapě. Zadaná adresa v České republice se již ve valné většině případů zobrazí správně. Proto Google Maps vnímáme jako jedničku pro mapy v novém Microsoft CRM 2011.

Voláme z CRM 

Posted by Jiří Cabal Friday, April 15, 2011 2:07:10 PM

Obchodník prochází CRM. Najde v něm obchodního partnera, kterému by měl dnes zavolat. Místo vyklepávání čísla do telefonu klikne na tlačítko v CRM. Nejprve zazvoní jeho telefon, jakmile ho zvedne, vytočí se číslo, na které chtěl volat. Pro zaměstnance, kteří stráví většinu pracovního dne telefonováním, ideální. Tolik zkráceně k našemu novému Add-onu. Živou ukázku můžete vidět v tomto videu:

Řešení, které jste viděli na videu, je v pilotním provozu v Nextrexu na Microsoft CRM 2011 Online a je napojeno na jejich telefony od poskytovatele VoIP řešení Daktela. Podobné řešení jsme nasadili a testujeme i u nás v ORTEXu, tentokrát se službou Vodafone „Spojte mě“. Kliknutí na telefonní číslo spojí obchodníkův mobilní telefon s požadovaným číslem.

V nejbližší době nás čeká rozšiřování a prohlubování tohoto řešení. To znamená přidávání funkcionalit jako je např. automatické vytváření aktivity typu „telefonát“ při vytočení čísla, řešení opačné situace při přijímání hovoru – zobrazení informace o volajícím – a postupně možnost propojení s dalšími poskytovateli telekomunikačních služeb. S dalšími nápady vás seznámíme v některém z příštích článků.

 

Již od počátku naší práce s Microsoft Dynamics CRM našimi Add-ony dokazujeme, že proklamovaná propojitelnost CRM s dalšími systémy není jen reklamní tahák. V tomto případě se pomyslná bariéra posunula opět o kousek dál, když není CRM napojeno na jiný informační systém (ERP, Business Intelligence), ale na něco méně IT a více hmatatelného. I proto věříme, že náš nový Add-on ocení i řadoví uživatelé, kterým přinese úsporu času a více komfortu při práci.

Page 2 of 19 << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 
ORTEX spol s.r.o.