Každý to zná - kampaň k Microsoft CRM 4.0 spuštěna
Posted by Jan Vaněk
Thursday, February 21, 2008 10:00:00 AM
Dnešního dne byla spuštěna kampaň k uvedení nové verze Microsoft Dynamics CRM 4.0 na český trh. Tedy přesněji řečeno - speciálně pro tuto kampaň byly zprovozněny nové stránky na adrese www.kazdytozna.cz. Motto kampaně vychází z přesvědčení, že kdo používá Outlook pro svoji poštu, prakticky už tím umí ovládat i Microsoft CRM, tedy aspoň běžné, základní funkce. Vystupující postavy jsou sice typickew americké, ale celé to působí docela svěže a vtipně. Posuďte sami.Hlavně se ale přijeďte seznámit s novou verzí na klíčovou událost kampaně - manažerskou snídani buď v Praze 18.3. nebo v Brně 19. 3. 2008.
ORTEX bude poté pořádat vlastní regionální kampaň a seminář v průběhu dubna, přičemž termín, program a místo bude teprve upřesněno.
Stránky kampaně vycházejí z amerického originálu www.everyonegetsit.com, který je ale věnovaný veškerým řešením Dynamics, tedy i ERP řešením. Schválně si vyzkoušejte svou angličtinu. Anebo si aspoň zahrajte hru "najdeš pět rozdílů?".
ORTEX spol s.r.o.