Chyba při instalaci Outlook klienta - vyžadováno restartování 

Posted by Jan Vaněk Thursday, October 7, 2010 3:35:00 PM

Při první instalaci Outlook klienta narazil zákazník na chybu:

"V instalaci nelze pokračovat: V instalaci nelze pokračovat, protože je vyžadováno restartování počítače. Restartujte počítač a spusťte instalační program znovu."

 

Šlo o Outlook verze 2010, uživatel byl přihlášen jako administrátor. Ani po opakované instalaci a několikerém restartu se tato hláška neztratila.

Pomohla až úprava registrů podle pokynů, které jsme nalezli na blogu Petera Gernburda. Program regedit používejte s rozvahou, platí zde určitě "dvakrát měř, jednou řež":

  1. Spusťte program regedit.exe.
  2. Najděte skupinu HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft
  3. Vytvořte (pokud není založen) nový klíč MSCRMClient
  4. Vytvořte v něm novou hodnotu typu DWORD s názvem IgnoreChecks a nastavte její hodnotu na 1.

 

ORTEX spol s.r.o.
Comments are closed on this post.