Chyba při instalaci Outlook klienta - vyžadováno restartování
Posted by Jan Vaněk
Thursday, October 7, 2010 3:35:00 PM
Při první instalaci Outlook klienta narazil zákazník na chybu:
"V instalaci nelze pokračovat: V instalaci nelze pokračovat, protože je vyžadováno restartování počítače. Restartujte počítač a spusťte instalační program znovu."
Šlo o Outlook verze 2010, uživatel byl přihlášen jako administrátor. Ani po opakované instalaci a několikerém restartu se tato hláška neztratila.
Pomohla až úprava registrů podle pokynů, které jsme nalezli na blogu Petera Gernburda. Program regedit používejte s rozvahou, platí zde určitě "dvakrát měř, jednou řež":
- Spusťte program regedit.exe.
- Najděte skupinu HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft
- Vytvořte (pokud není založen) nový klíč MSCRMClient
- Vytvořte v něm novou hodnotu typu DWORD s názvem IgnoreChecks a nastavte její hodnotu na 1.
ORTEX spol s.r.o.